Algemeen nieuws September

MHC Woerden op Instagram

Nieuws afbeelding Het MHC Woerden Instagram account!!

Ga het MHCW account volgen zodat je niks mist van de laatste nieuwtjes, wedstrijdschema's of evenementen. Ook worden er regelmatig spectaculaire hockey filmpjes geplaatst en is het dé plek voor alle teamfoto's en andere leuke hockey foto's. Daarnaast staat het verhaal altijd bomvol met alles wat er op dat moment gebeurt op de club.

Verder willen wij graag door middel van het mhcwoerden account de sfeer van onze prachtige hockeyclub delen aan iedereen op social media en daar kan iedereen in mee helpen! Het mhcwoerden account staat altijd open voor leuke foto's en filmpjes die worden opgestuurd, dus als je een keer een leuke foto of filmpje hebt stuur ons een DM en help ons om mensen online de sfeer van MHC Woerden te laten ervaren!