Algemeen nieuws November

Nog 34 vrijwilligers nodig voor opbouw AT-the-Office-Dome op vrijdag 25 november!!!

Beste leden,

Achter de schermen zijn we al weer druk bezig met de voorbereidingen voor de zaalcompetitie. Vol goede moed gaan we weer beginnen met de opbouw van onze prachtige AT-the-Office-Dome om er een prachtig seizoen van te kunnen maken.

We kunnen ons voorstellen dat jullie enthousiasme net zo groot is als dat van ons, daarom kunnen jullie vast niet wachten om te komen helpen met opbouwen. Want zonder jullie hulp geen zaalseizoen.

De opbouw van de hal start op vrijdag 25 november om 09.00 tot ongeveer 15.00 uur. We hebben nog 34 vrijwilligers nodig. We willen de middag afsluiten door met z’n allen om 17.00 uur de wedstrijd van Oranje te kijken in het clubhuis. Onder het genot van een hapje en drankje.

Vervolgens gaan we zaterdag 26 november van 13.00 tot ca 17.00 uur de vloer leggen. Hiervoor hebben we 15 vrijwilligers nodig. Ook hier zullen we na afloop zorgen voor een borreltje en een hapje.

Jouw/jullie hulp is dus heel hard nodig, meld je nu aan op[email protected]voor 18-11 en geef even aan welke dag je kunt helpen en/of je vrijdag aansluit in het clubhuis bij de wedstrijd van Oranje.

Planning:

Vrijdag 25-11 van 09.00 tot 15.00 Opbouw AT-the-Office-Dome aansluitend voetbal kijken

Zaterdag 26-11 van 13.00 tot 17.00 Vloer leggen

Vergeten hoe onze prachtige AT-the-Office-Dome er uit ziet?