Algemeen nieuws September

Word vrijwilliger bij MHC Woerden!

Vrijwilligers: de kern van een club

Een vereniging als MHC Woerden wordt door vrijwilligers draaiende gehouden. Dat is immers de essentie van een vereniging. Gezamenlijk maken we ons hard voor hetzelfde doel: veilig en prettig sporten in een gezellige omgeving.

Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn altijd welkom! Want MHC Woerden zijn we samen. Wil je helpen om de jeugd en volwassenen plezierig te laten sporten? Bijvoorbeeld door het team van je kind te coachen? Of training te geven? Een bestuursfunctie te vervullen? Of actief te zijn binnen een van de vele commissies die MHC Woerden rijk is? Neem eens een kijkje op de website welke commissies of functies er zoal zijn!

Vacatures

Wij komen graag met je in gesprek en zorgen voor begeleiding. Voor sommige functies is hockeyervaring handig, maar vaak is juist ervaring & inzet gevraagd op ander (vak)gebied zoals communicatie of organisatie. Op de website – onder het kopje ‘vacatures’ - krijg je een beeld van onze openstaande vacatures.