Algemeen nieuws Oktober

Clinic voor jongste jeugd georganiseerd door Dames 1

Meld je snel aan. Er is nog plaats!

Vind je hockeyen ook zo leuk en heb je zin in een sportieve ochtend? Kom danop zaterdag 16 oktobertrainen met Dames 1! In dit eerste weekend van de herfstvakantie organiseren wij een clinic, speciaal voor de jongste jeugd!Om 09.00gaan we van start. We leren je alle tips en tricks van de speelsters aan en je ervaart samen met je vriendjes en vriendinnetjes hoe het is om met Dames 1 te hockeyen. Tussendoor is er ook tijd voor gezelligheid en een tussendoortje. Na de training staat er nog een lekkere lunch en wat drinken voor je klaar.Om 13.00kunnen je ouders je weer komen ophalen.

De clinic is niet alleen toegankelijk voor Jongste Jeugd leden van MHC Woerden, maar ook jouw vriendjes en vriendinnetjes zijn welkom. Hockeyervaring is geen vereiste, iedereen kan meedoen op zijn eigen niveau en hockeysticks kunnen geleend worden van de club. Ook keepers zijn uiteraard van harte welkom.

Wij vragen een bijdrage van €15,00 per kind. Een deel van de opbrengst gaat naar Stichting Semmy. Deze stichting heeft als doel om de levensverwachting en uiteindelijk de overlevingskansen van kinderen die getroffen zijn door hersenstamkanker te vergroten. Het andere deel van de opbrengst wordt geïnvesteerd in activiteiten voor de club, zoals het organiseren van het team van de week.

We hopen jullie allemaal de 16e te zien!

Liefs,

Dames 1

Aanmelden kan via de link:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_MDWTeyAgp2rKpfwmuS6Yx_lyh3TQ_B3E9stxhrs783Vi0Q/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

Met vriendelijke groet,