Algemeen nieuws November

Dit seizoen geen At The Office Dome

Vanavond hebben we als bestuur overlegd over de situatie rond de annulering van de zaalcompetitie en midwintercompetitie. We hebben daarbij unaniem besloten dat we de blaashal niet opbouwen.

We hebben diverse argumenten uitgewisseld. Deze varieerden van ‘we kunnen en mogen hockeyen, waarom zouden we het niet doen (inclusief toestemming van de gemeente)’ tot ‘de financiële consequenties’. Met betrekking tot de financiële consequenties zijn wij zeer gelukkig met de toegezegde steun van onze sponsoren! Daarbij heeft de KNHB de verwachting dat half januari / februari 2021 de veldcompetitie weer opgestart kan worden.

Doortrainen op het veld

De juniorenteams kunnen nog steeds gewoon doortrainen op het veld. Voor de senioren wordt de gelegenheid geboden om in groepjes van 4 X 2 personen te trainen. Uiteraard blijven we steeds de corona-ontwikkelingen en maatregelen volgen en passen we de mogelijkheden – indien nodig – daaraan aan.

Wat is er nog meer mogelijk?

Als club proberen wij zoveel mogelijk leuke activiteiten te organiseren voor de leden. Alle ideeën zijn daarom van harte welkom! Heb je een origineel idee, meld je dan bij [email protected]. We horen graag van je.

Met sportieve en gezonde groet,

Het bestuur van MHC Woerden,

Gerard Breukelman, Arjen Wildemans, Leendert Maris, Marc Klooster, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden en Lara van Dijk.