Algemeen nieuws Juli

Lekker doorhockeyen in de zomermaanden bij MHC Woerden!

Vanaf maandag 13 juli gaan we weer zomeravondhockey spelen. Iedereen vanaf 18+ is welkom, ook introducees.

Leden en niet- leden kunnen dus elke maandag een balletje komen slaan! We verzamelen en lopen of spelen warm vanaf 20.00 uur. Er worden op de avond zelf gemengde teams gevormd. Om 20.30 uur starten we met de onderlinge gemixte potjes.

Als het meezit spelen we op een avond drie potjes van 25 minuten. Tussen de potjes door hebben we zeven minuten rust voor de wissel en een slok water. Afhankelijk van het aantal spelers spelen we op een half of kwart veld.

Aanmelden kan op maandagavond bij Hans de Geus, daarna wekelijks via de loulou in de zomeravond app.

De regels zijn simpel: de bal blijft altijd laag, niet slaan, alleen pushen of schuifslag en hou het sportief.

We zien jullie graag op maandagavond!

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws