Wedstrijden Senioren

Alle organisatorische en praktische zaken voor de wedstrijden lopen via de wedstrijdsecretaris Senioren.

•  Speeldagenroosters
De KNHB publiceert in aanloop naar de zomer speeldagenkalenders voor het volgende
seizoen. De poule-indelingen en competitieschema’s worden een aantal weken voor
aanvang van de competities gepubliceerd, waarna de clubs de speeltijden kunnen gaan
plannen, deze staan ook op de website van MHC Woerden. Gebruik hiervoor de
menu's zoals hieronder afgebeeld, deze menu's staan aan de rechterkant van de
pagina.

•  Speeltijden
Speeltijden worden uiterlijk de maandagavond 19:00u voorafgaand aan de wedstrijddag
gepubliceerd via de KNHB Standenmotor. Kort daarna zijn deze zichtbaar in de MHC
Woerden app of op de website.
•  Fluitbeurten & bardiensten
Bij MHC Woerden fluiten seniorenteams elkaar en helpen zij achter de bar op de dagen
dat zij thuis spelen. De teams zijn zelf verantwoordelijk voor de toewijzing van beurten
binnen het eigen team en de aanvoerders zijn het aanspreekpunt voor het eigen team en
de wedstrijdsecretaris.
•  Digitaal Wedstrijdformulier (DWF)
Afhandelen van het DWF dient direct na de wedstrijd plaats te vinden. Via de Home-tab in
de MHCW-app vind je eenvoudig de link naar het DWF. Binnen het DWF vind je een
praktische
handleiding voor het juiste gebruik.
•  KNHB Contact
Contact met KNHB en de wedstrijdsecretarissen van andere hockeyclubs.

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat teams contact opnemen met de KNHB of andere verenigingen over wedstrijd gerelateerde zaken buiten de wedstrijdsecretaris om. Wil je iets vragen aan je tegenstander of iets afstemmen, bijvoorbeeld een andere speeltijd, neem dan altijd contact op met de eigen wedstrijdsecretaris Senioren!

De KNHB kent diverse procedures om de competitie goed te laten verlopen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan procedures rond het wedstrijdformulier, afgelastingen, dispensaties of wanneer er geen team beschikbaar is. Op www.knhb.nl zijn alle procedures overzichtelijk bij elkaar geplaatst, inclusief de meest gestelde vragen.

Kom je er niet uit of wil je iets zeker weten? Uiteraard kun altijd contact opnemen met de wedstrijdsecretaris Senioren!