Clinic in de blaashal door GHHA

donderdag 4 januari 2024   |   10:00 - 16:00   |   Clubhuis

Groen Hart Hockey Academy – Voor de beste hockey skills

Deze Academy wordt geleid door onze techniektrainers Caro van Eck, Olivier Ming, Tim Keuning en Bart Schaffels. In samenwerking met Razwan Ahmed zorgen zij ervoor dat gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige trainingsprogramma's.

Doel van deze Academy is jou de beste techniektraining te geven. Om ervoor te zorgen dat jij het beste uit jezelf haalt, gaan we in kleine groepen van maximaal 8 kinderen per trainer, aan de slag. Indeling vindt plaats op sterkte en meiden en jongens worden gemixt, zodat je maximaal wordt uitgedaagd.

Trainingen vinden plaats op de donderdag en vrijdag, inclusief lunch. Alle leden vanaf O12 en ouder kunnen hieraan deelnemen.

De kosten voor 1 dag bedragen € 60,00.Inschrijven is mogelijk voor 1 dag maar ook voor 2 dagen.

De link om je aan te melden volgt snel...