Nieuwjaarstoernooi Jongste Jeugd

donderdag 5 januari 2023   |   09:00 - 16:00   |   Clubhuis,Overig,Veld 3 (Corbulo)
Beste Jongste Jeugd en D-leden en ouders,

Sinterklaas is net uit het land, de kerstboom wordt opgetuigd en toch zijn wij als MHC Woerden al bezig voor 2023!! Dit jaar eindelijk weer zaalhockey en daarom organiseren we (binnen alle geldende corona-maatregelen) op donderdag 5 januari 2023 een Nieuwjaarstoernooi met gemixte teams!

Het programma is als volgt:
9:30-10:30u Mix toernooi Jongste Jeugd: de Benjamins en Onder 8 (spelen 3 tegen 3 en met 3)
11:00-13:00u Mix toernooi Jongste Jeugd: Onder 9 en Onder 10 spelen 6 tegen 6 zonder keeper
13:30-15:30u Mix toernooi D-Jeugd: spelen 6 tegen 6 zonder keeper

Onze sponsor Jumbo zorgt voor drinken en een versnapering.

Wil jij ook je teamgenoten gelukkig nieuwjaar wensen of even lekker je energie kwijt, meld je dan aan via de app bij het Nieuwjaarsevent.

Hiervoor ga je in de app onder je eigen inlogcode naar "Meer -> Evenementen -> Nieuwjaarsevent -> Aanmelden”.
Aanmelden kan tot en 2 januari.

Voor het  mix toernooi zijn we ook op zoek naar enthousiaste ouders die een mixteam willen begeleiden en wedstrijden willen leiden. De coaches zijn natuurlijk ook van harte welkom, maar ook als je juist een keer eenmalig wil coachen of wedstrijden wil begeleiden, doen we graag een beroep op je. #yesdearIvolunteerd #hockeymeteenhart Aanmelden kan door te mailen naar: [email protected]

Hopelijk tot dan!
Sportieve groet