Communicatie

Om iedereen goed en snel te informeren verspreiden we berichten via verschillende media. Hoe blijf je op de hoogte van alle activiteiten?

Website
Op onze website staan mededelingen over trainingstijden, afgelastingen, teamindelingen, oproepen voor workshops en infoavonden etc.

App
De MHCWoerden app is handig voor de communicatie binnen je team over speeltijden, trainingen, vertrektijden en taken. Ook voor het belangrijkste verenigingsnieuws. Coaches beschikken over extra (communicatie) functies mits ze inloggen als coach.

Mail
Leden krijgen berichten automatisch via het emailadres dat in ons administratiesysteem LISA staat.

Social media
Via onze sociale media delen we informatie én belevenissen zoals kampioenschappen, verslagen van activiteiten, trainingen en evenementen.

Alle input is welkom: Lever maximaal 5 foto's met een stukje tekst aan via direct message via Instagram of per mail naar [email protected]

Instagram: @mhcwoerden #mhcwoerden

Privacy en beeldrechten
MHC Woerden gebruikt foto- en videomateriaal om leden en ouders te informeren over en te enthousiasmeren voor activiteiten op onze vereniging.

Restricties
In het algemeen laten we alcohol buiten beeld, zijn we terughoudend met beeldmateriaal van jeugd (we vragen indien mogelijk vooraf toestemming van ouders/verzorgers) en weren we berichten die onnodig kwetsend of te persoonlijk zijn.
We gebruiken zoveel mogelijk zelfgemaakt beeldmateriaal. Indien mogelijk stemmen we dat af met rechthebbenden.

Mocht je vragen of bezwaren hebben tegen het gebruikte beeldmateriaal op MHC Woerdenmedia (website, app etc), neem contact op met:
Communicatie: [email protected].
Bestuur: [email protected][email protected]
We zullen het gebruikte materiaal dan zo snel mogelijk aanpassen of verwijderen.