Arbitrage November

Even opfrissen: spelregels in de zaal

We gaan weer zaalhockeyen. Het is voor ons allemaal bijna 2 jaar geleden, dus goed om de spelregelkennis weer op te poetsen. Je vindt hier alle actuele informatie voor zowel spelers als scheidsrechters.

Wat je zeker moet bekijken en lezen:

1. KNHB briefing scheidsrechters zaal 2021 2022 - YouTube
  2. SCHC spelregelboekje zaalhockey november 2021-2022 - PDF
  3. Video’s over spelregels en spelsituaties in het zaalhockey.

Geschreven voor scheidsrechters, maar ook nuttig voor spelers en coaches/managers:

1. Afspraken Clubscheidsrechters en CS+ zaalhockey 2021-2022 - PDF
  2. Aanvullende afspraken Clubscheidsrechters en CS+ zaalhockey 2021-2022 - PDF

Wil je op je gemak alle in en outs tot je nemen, kijk dan hier:

1. Zaalhockeyregels Jongste Jeugd - PDF
  2. Spelreglement Zaalhockey vanaf 1 november 2021 - PDF
  3. Verschillen spelregels veld- en zaalhockey (2021-2022) - PDF

Op zaterdag 4 december 2021 van 10:00u tot 12:00u organiseren we een clinic gericht op het fluiten in de zaal. Hierover volgt later meer.

Mocht je na alle bovenstaande informatie nog vragen hebben, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Met de spelregelkennis voor de zaal weer op peil, kunnen we goed voorbereid aan de zaalcompetities beginnen. Veel succes en bovenal veel hockeyplezier in de zaal allemaal!