Arbitrage September

51 Nieuwe beginnend scheidsrechters!

Afgelopen maandag hebben we weer online het spelregelexamen afgenomen. In het totaal mogen we 51 nieuwe scheidsrechters verwelkomen. Een slagingspercentage van ruim 78% is een mooi resultaat. Geslaagden, van harte gefeliciteerd!

Van de 64 deelnemers met de verplichting om deel te nemen (vanaf B-leeftijd t/m Jong Senior) zijn er 8 niet komen opdagen en zijn er 8 gezakt. Deze 16 moeten binnenkort opnieuw het spelregelexamen afleggen en krijgen sancties opgelegd conform ons beleid in deze.

Opvallend is dat alle deelnemende nieuwe leden zijn geslaagd en in elk geval 1 van hen hiervoor nog nooit heeft gehockeyd. Dit bewijst dat met de juiste voorbereiding (via het KNHB College) dit examen te behalen is.

Wat we zeker moeten vermelden is dat er ook 7 deelnemers waren, die het examen foutloos hebben gemaakt. Super goed!

Alle geslaagden gaan in de komende maanden hun eerste wedstrijden fluiten. Uiteraard is de intentie hen bij hun eerste wedstrijden te begeleiden. Zij ontvangen hierover meer informatie, zodra zij zijn ingedeeld om een wedstrijd te fluiten.

Alle geslaagden nogmaals van harte gefeliciteerd en graag tot op het veld!

Namens de scheidsrechtercommissie,

Willem van der Heijden

Jan-Lieven Poissonnier

24-9-2021 @ 23:35:33 |Gefeliciteerd!