Barberichten Juni

Help jij mee de bar openhouden?

We keren weer terug naar hockeyen met publiek en dat is goed nieuws. Ook het clubhuis en de bar zijn weer open. Hoe heerlijk is het om straks weer te kunnen genieten van een hapje en een drankje op ons terras. Daarvoor hebben we wel vrijwilligers nodig, die helpen de bar open te houden. Een aantal van onze vaste krachten is gestopt, dus zoeken we minstens 5 nieuwe barcoaches.

Barcoaches zijn op zaterdag het gezicht van onze gastvrijheid en begeleiden ouders die zijn ingedeeld voor bardienst bij het runnen van de kantine. Een verantwoordelijke en leuke functie, waarvoor wij dringend enthousiaste ouders en seniorleden zoeken.

Barcoaches zijn vrijgesteld van bar-, rij- en spelbegeleidingsdiensten en ontvangen aan het eind van het seizoen de non-vrijwilligersbijdrage (€30 per contributie betalend gezinslid). Hiervoor draaien zij minimaal 8 zaterdagen (tijdens de zaalcompetitie ook op zondag) verspreid over het seizoen een dienst van 4½ uur.

Meer informatie over de functie vind je in de bijlage. Je kunt ook contact zoeken met Linda Mulder ([email protected]) of een van de barcoaches aanschieten. Bij haar krijg je alle antwoorden op je vragen over de rol van barcoach en kun je aanmelden.

Met elkaar maken we de vereniging mogelijk. Dat geldt ook voor de bar. Voel jij je geroepen? Meld je dan snel aan bij Linda!