Arbitrage April

Gezocht: scheidsrechters voor jeugdwedstrijden

Hoe fijn is het dat we nog steeds in staat zijn om elke zaterdag een volledig wedstrijdprogramma voor de jeugd te organiseren. Daarbij zijn elk weekend een kleine 30 scheidsrechters nodig.

Natuurlijk gunnen we elk team de beste scheidsrechters. We hebben echter een kleine poule van vaste fluitisten, die elk iedere zaterdag 1 en tegenwoordig vaak 2 wedstrijden fluiten, naast het fluiten van senioren op zondag. Dat is geen houdbare situatie. Zeker niet als binnenkort ook beginnend scheidsrechters moeten worden begeleid en er nog meer van deze groep wordt gevraagd.

Dus hierbij een dringende oproep aan alle ouders en seniorenleden om op zaterdag te komen fluiten. Wil je 1 keer in de 6 weken een potje fluiten of elke week? Van harte welkom! Geef je op via [email protected].

Heb je nog je nog geen scheidsrechterkaart? Niet getreurd, op woensdag 21 april vindt om 19:30 het eerste online spelregelexamen van MHC Woerden plaats. Geef je op via een mail aan [email protected].

We verheugen ons op jullie aanmeldingen, dus meld je aan! Wie weet fluiten we binnenkort samen een leuke pot.

Met sportieve groet,

De scheidsrechterscommissie