Keepers Jeugd

In de jeugd wordt zoveel mogelijke met vaste keepers gespeeld.

Elk keeper of team ontvangt van MHC Woerden een keeperstas met legguards, klompen, keepershandschoenen, een helm, keepersbroek, een body protector en maskers voor verdedigers. De keeper is verplicht om een shirt te dragen met een kleur die afwijkend is van zowel ons eigen tenue als van het shirt van de tegenstanders. MHC Woerden stelt een speciaal MHC Woerden-keepersshirt ter beschikking.

De materialen worden aan het begin van het seizoen ter beschikking gesteld aan de keeper of de coach en blijven eigendom van de club. De keeper of de coach is verantwoordelijk voor de zorg van de uitrusting. Aan het einde van het seizoen dienen de materialen weer te worden ingeleverd.

Als in de loop van het seizoen materiaal kapot gaat, neem dan zo snel mogelijk contact op met de materialencommissaris via [email protected].

De vaste keeper of de speler die is toegewezen als keeper, krijgt in de week voorafgaand aan de wedstrijd speciale keeperstraining. Trainingstijden staan in de app.