Techniek Training

Groen Hart Hockey Academy

Groen Hart Hockey Academy keert dit voorjaar wegens groot succes terug! Vanaf 1 maart bieden wij een 10 weken lang durend programma met technische trainingen op vrijdagavond of zondagochtend. De Academy wordt geleid door onze techniektrainers Caro van Eck, Olivier Ming, Tim Keuning en Bart Schaffels. In samenwerking met Razwan Ahmed zorgen zij ervoor dat er elke week een nieuwe hoogwaardige training klaar staat.

Doel van deze Academy is om jou de beste techniektraining te geven. Om ervoor te zorgen dat jij het beste uit jezelf haalt, gaan we in kleine groepen van maximaal 8 kinderen per trainer aan de slag. Indeling vindt plaats op sterkte en meiden en jongens worden gemixt, zodat je maximaal wordt uitgedaagd.

De trainingen zullen elke week op 3 momenten plaatsvinden waarvoor je je apart kan aanmelden:
Blok 1 op de vrijdag van 17:00 - 18:30*
Blok 2 op de vrijdag van 18:45 - 20:15*
Blok 3 op de zondag van  9:00 - 10:30
*(Iedereen is vrij om zich aan te melden voor elk blok ongeacht niveau en leeftijd. Echter streven wij ernaar om in blok 1 vooral voor de O12 en O14 te houden en het tweede blok voornamelijk voor O14 en daarboven).

De voorlopige trainingsdata staan in de tabel onderaan de pagina. Indien de training niet kan plaatsvinden op een van de aangegeven data vanwege bijvoorbeeld slecht weer, zal de training op een andere datum worden ingehaald.

De kosten voor 10 trainingen van 1,5 uur op een van de hierboven aangegeven tijden bedragen als volgt:
Leden van MHC Woerden:       €   75,00
Niet leden van MHC Woerden: € 175,00

De trainingen van de hockey academy zijn bestemd voor iedereen in de O12 t/m O18 teams.

Aanmelden* kan door te mailen naar: [email protected] met de volgende gegevens:
- Naam, team en club
- Voor welk blok; Blok 1 op de vrijdag, blok 2 op de vrijdag, blok 3 op de zondag.
Hierna zullen wij zsm een bevestiging sturen dat u of uw kind ingeschreven staat voor de hockey academy in het aangegeven blok, waarna de betaling volgt.
*(leden van MHCW kunnen zich vanaf 19 januari aanmelden, niet leden vanaf 29 januari)

Voor meer informatie of vragen zijn wij altijd bereikbaar op: [email protected].

Vrijdag            Zondag
  1  maart