Trimhockey Senioren

Trimhockey is een laagdrempelige vorm van hockey waarbij gezelligheid en plezier voorop staat. Het is een vrijblijvende vorm die geen zondagcompetitie kent. Het leent zich voor mensen die geen of weinig hockey ervaring hebben, maar ook voor de fanatiekelingen die nog wedstrijden willen spelen. Het is zo ingericht dat ieder op zijn niveau mee kan doen.

De combinatie van vrijheid in tijdsbesteding, gezelligheid en binding van het team maakt trimhockey een recreatief en eigentijds onderdeel van onze vereniging. Inmiddels bestaat de groep trimmers uit circa 30-40 spelers.

De training zelf
Op maandag en donderdag wordt er van 20:30 tot 22:00 getraind. In het algemeen trainen de gevorderden meer op de maandag. Je kan ook op beide avonden komen trainen. De trainingen zijn vrijblijvend, je hoeft niet door te geven of je komt trainen of niet. Na het inlopen en inslaan (10-15 minuten) worden er diverse tactische en technische oefeningen o.l.v. een trainer gedaan. Daarna sluiten we af met een partijtje. Er wordt het hele jaar doorgetraind met m.u.v. de vakanties.

Trimhockeywedstrijden
Op de maandag doen we mee aan de Trimhockey competitie Midden-Nederland. Dit houdt in dat het team ongeveer 10 wedstrijden speelt tegen clubs in de omgeving. Op de donderdag wordt soms ook een wedstrijd georganiseerd tegen een andere club. Op deze manier bouwen we wedstrijdervaring op.

Voor wie is trimhockey?
De leeftijd varieert van 20 tot 60 jaar, waarvan de meesten tussen de 30 en 50 jaar zijn. trimhockey is voor beginnende en gevorderde spelers. Met startende hockeyers wordt rekening gehouden. Bij trimhockey wordt gemengd gespeeld door dames en heren.

Maak vrijblijvend kennis
Kom gerust een paar keer meetrainen om de sfeer te proeven. Je dient je wel eerst als aspirant lid aan te melden. Dit is geheel vrijblijvend.

Om je aan te melden als (aspirant) lid kun je een mailtje sturen naar: [email protected]. De ledenadministratie regelt de formele inschrijving en contributie-inning.

Contributie per seizoen: zie de contributielijst.

Voor verdere informatie over de trimhockey: [email protected].