Over MHC Woerden

Algemeen

MHC Woerden staat voor Mixed Hockey Club Woerden. Opgericht in 1975. Gelegen langs de Waardsebaan op het Sportcomplex Cromwijk (Woerden West). Met ruim 830 leden (waarvan ± 600 jeugdleden) spelend in ± 60 teams is MHC Woerden één van de grootste sportverenigingen van Woerden.

MHC Woerden heeft als slogan "Hockey met een hart”. De club biedt naast een gezellige, sociale en betrokken sfeer, diverse mogelijkheden op het gebied voor de uitoefening van hockey, op recreatief en competitief niveau, zowel voor spelers, trainers, scheidsrechters en vrijwilligers.

Daarbij is sportiviteit en respect vanzelfsprekend. We verwachten van zowel spelers, ouders, coaches, trainers, scheidsrechters en toeschouwers dat we sportief langs de lijn staan, in het veld en in het clubhuis. Met elkaar dragen we zorg voor een veilig sportklimaat.

In onze gedragscode kunt u lezen hoe wij een goed en stimulerend sportklimaat waarborgen. Alle leden, trainers en vrijwilligers zijn hieraan gehouden. In de gedragscode is beschreven hoe wij risico’s voor alle vormen van ongewenst gedrag proberen te voorkomen, toezicht houden op de naleving van de gedragscode en wat u kunt doen bij ongewenst gedrag. Onze vertrouwenspersonen zijn uiteraard ook op de hoogte van deze gedragscode.

Graag nodigen wij u uit om kennis te maken met de mogelijkheden van onze club!

Voor informatie kunt u contact met ons opnemen [email protected].

Club tenue

Tijdens wedstrijden is het verplicht om het officiële clubtenue te dragen. Het officiële clubtenue bestaat uit een donkergroene broek of rokje, groen shirt (met clublogo en sponsor) en witte MHCW kousen. Tijdens de hockeytrainingen is géén vast tenue voorgeschreven. Gemakkelijk zittende sportkleding is voldoende. Het dragen van scheen- en gebitsbeschermers is met de trainingen en wedstrijden altijd VERPLICHT.

Het tenue is exclusief verkrijgbaar bij Intersport Twinsport Woerden, Jaap Bijzerweg 3, 3446 CR Woerden.

Sponsorlijn The Indian Maharadja

Bij Intersport Twinsport Woerden Superstore kan je mooi bijpassende trainingspakken kopen (wit jack / groene broek). Daarbij zijn de volgende afspraken gemaakt:
  • •  Bij aanschaf van trainingspakken voor het gehele team ontvang je een korting van 30%.
  • •  Bedrukken van de naam achterop het jack is mogelijk (tegen bijbetaling).

Je kunt ook – met het hele team - een lekkere MHC Woerden Hooded sweater (inclusief naam en MHC Woerden logo) bij Intersport Twinsport Woerden Superstore aanschaffen. De sweaters zijn in diverse kleuren verkrijgbaar.

Respect en sportiviteit

In het kader van Respect en Sportiviteit bij MHCW presenteren wij u de regels in een gedragscode. Regels en afspraken die een bijdrage leveren aan het hockeyen, het spelplezier en hoe wij bij MHC Woerden met elkaar omgaan. Wij hopen dat u ze ter harte neemt en bijdraagt aan een veilige club en een veilig sportklimaat!

Hoe we met elkaar omgaan geldt voor zowel de spelers, als de ouders, de coach, de trainers, scheidrechters en toeschouwers.

Met een gedragscode streven wij ernaar een goed en stimulerend sportklimaat te borgen. Dit vereist een positieve bijdrage van iedereen die aan MHCW verbonden is. Op ongewenst gedrag moet dan ook alert gereageerd worden. In de gedragscode leest u wat wij verstaan onder ongewenst gedrag en wat u kunt doen ingeval van ongewenst gedrag.

Download:Gedragscode MHC Woerden.

Bijzondere leden