A12 Utrecht Galecopperbrug afgesloten op zaterdag 20 en zondag 21 april

Nieuwsafbeelding

De Galecopperbrug (A12) richting Arnhem is op zaterdag 20 en zondag 21 april a.s. van 8.00 tot 20.00 uur weer volledig afgesloten voor het verkeer. Er zijn verschillende omleidingen ingesteld. Houd rekening met 60 minuten extra reistijd. Het verkeer richting Den Haag ondervindt geen hinder van de werkzaamheden.

GHHA Meikamp

"Ben je klaar om je hockeyvaardigheden naar een hoger niveau te tillen tijdens de aankomende meivakantie? Grijp dan nu je kans en meld je aan bij de Groen Hart Hockey Academy!
Wil jij jouw techniek verbeteren? De Groen Hart Hockey Academy biedt hiervoor een geweldige kans tijdens het tweedaagse kamp op 6 en 7 mei. Het begint beide dagen om 10.00 uur en eindigt om 16.00 uur.

Sponsor in de spotlights

Wat doen jullie bij Elektrob?💚
Elektrob is in Woerden op 1 april 1989 opgericht. Het is een echt familiebedrijf en wij onderscheiden ons ook met onze allround monteurs.  De laatste jaren is er veel ervaring opgedaan op het gebied van elektrotechnisch advies, planning en installatie.  Wij zijn werkzaam in vakgebieden zoals licht- en krachtinstallaties, beveiligings ...

Onfire meikamp 29 april t/m 1 mei

We komen er weer aan! Van 29 april t/m 1 mei vindt het ONFIRE hockeykamp plaats op MHC Woerden!
We gaan lekker weer naar buiten! In de meivakantie organiseert ONFIRE Hockey Support, in samenwerking met hockeyclub Woerden, een driedaags hockeykamp voor 7-16 jarigen!

Opzegging lidmaatschap MHC Woerden per seizoen 2024-2025

Beste leden van MHC Woerden,
Seizoen 2023-2024 is nog in volle gang. Achter de schermen zijn de collega’s van de TC (Technische Commissie) al bezig met de voorbereidingen voor seizoen 2024-2025.
Om goed inzicht te houden in het aantal leden per leeftijdscategorie en wie (van de wachtlijst) we een plek kunnen aanbieden voor komend seizoen, vragen wij om je medewerking.

Klussers gezocht!

Gezocht ter ondersteuning van ons huidige klusteam:
Ben je een (kleine) klusser en heb je 1x per maand 2 uurtjes tijd? Dan zoeken we jou voor (kleine) klusjes rondom de club zoals schilderwerk, timmerwerk, opruimwerkzaamheden of groene klusjes. Elke eerste zaterdag van de maand van 10-12, koffie en koek staat klaar! Interesse? Meld je aan bij [email protected]

Aan de trainers en leden van MHC Woerden

Aan alle trainers en leden van MHCW,
Graag een dringend verzoek aan jullie om na elke training, doelen en andere trainingsmaterialen op te ruimen en een leeg veld achter te laten voor de volgende training of vrijdag voor de wedstrijden zaterdag.