Bestuur Maart

Nieuwe bestuurders in aantocht!

Enthousiaste vrijwilligers, betrokken leden en ouders en veel verschillende talenten. Dat is wat nodig is om alles iedere week weer goed én gezellig voor elkaar te krijgen!

Het bestuur bij MHC Woerden bestaat ook uit vrijwilligers. Een bestuursfunctie is echter niet vrijblijvend. Gelukkig kan het bestuur steunen op de vele betrokken vrijwilligers bij MHC Woerden in diverse commissies, (klus-, groen-)teams, scheidsrechters, enz. Het is echt teamwork met elkaar!

Wisseling bestuursleden
Zoals jullie aan de vacatures op onze website hebben kunnen zien, waren we afgelopen tijd op zoek naar nieuwe bestuursleden. Er wordt wel gezegd dat een bestuur voortdurend bezig moet zijn met zijn eigen opvolging. Nieuwe bestuursleden geven namelijk ook nieuwe energie en dat is goed voor een club.

Vanuit het bestuur is er goed nieuws te melden! Er zijn beoogde nieuwe bestuursleden in beeld. Voor de functies van voorzitter, bestuurslid wedstrijdzaken en secretaris hebben 3 personen interesse getoond. Met belangstelling wonen zij alvast de bestuursvergaderingen bij. Zo krijgen zij een goed beeld wat een bestuursfunctie inhoudt, en natuurlijk is er alle ruimte om vragen te stellen of ideeën in te brengen. Wij zijn blij met hun betrokkenheid en hun bereidheid om ‘het stokje over te nemen’.

ALV op 31 mei 2023
De benoeming van nieuwe bestuursleden gebeurt met instemming van de Algemene Leden Vergadering (ALV). De ALV is gepland op 31 mei 2023. De uitnodiging en agenda van de ALV volgen op een later moment. Maar bij deze willen wij alvast aankondigen dat aan de ALV instemming gevraagd zal worden om 3 nieuwe bestuursleden te benoemen. Iedereen is – als altijd – natuurlijk van harte welkom om naar de ALV te komen! Wij hopen jullie daar te zien.

Met sportieve en gezonde groet,
Het bestuur,

Gerard Breukelman, Bas Jansen, Janneke van Bokkem, Bob van Leeuwen, John Loos en Lara van Dijk