Algemeen nieuws Juni

Kom ook hockeyen bij MHCW !

WIL JE OOK HOCKEYEN? Kom dan naar MHC Woerden!

Hockey is de allerleukste sport. En het is voor alle leeftijden! Lijkt het je leuk om te hockeyen? Kom dan bij ons je eerste stappen op het hockeyveld zetten.

Waarom hockey?

Toffe teamsport                       – Beleef hockeyplezier met vrienden en vriendinnen.
Gezellige vereniging                 – Lekker hockeyen en veel sociale activiteiten voor     iedereen op de club, zoals feestjes, clinics en ons familietoernooi.
De leukste trainers en coaches – Die je elke week beter leren hockeyen.
Word sterker, fitter en sneller   – Door te hockeyen bouw je een goede conditie op.
Lekker buiten sporten                 – En in de winter is er zaalhockey.

Wil jij graag een keer zelf ervaren wat een gave sport dit is? Kom dan vrijblijvend proeftrainingen volgen. Je zult dan merken dat hockey een leuke, dynamische en uitdagende sport is en MHCW de gezelligste sportclub van Woerden!

Meld je aan voor 3 gratis proeftrainingen via: [email protected]

PS Vergeet ook niet tegen je ouders te zeggen dat MHC Woerden een gezellige, actieve vereniging is, waarbij sportiviteit, ambitie, gezelligheid en persoonlijke benadering vooropstaan. Ze mogen het zelf ook komen proberen hoor!

Bekijk de promo!