Corona (Nieuws en regels) Januari

Corona-update: versoepelingen, maar geen competities!

Zojuist heeft het kabinet de versoepelingen per morgen, 15 januari 2022, aangekondigd. Helaas is duidelijk geworden dat de competities, dus ook de zaalhockey competities niet worden hervat. Betekent dat iedereen die in de startblokken stond om het zaalhockey dit weekend mogelijk te maken anderen dingen kan gaan doen. We bedanken hen wel voor de voorbereidingen en het toezeggen van hun hulp.

De zaal zal dit weekeinde dicht blijven. Geplande onderlinge wedstrijden buiten kunnen dit weekend uiteraard gewoon doorgaan.

Lichtpunt is dat buiten en binnen zonder tijds- of leeftijdsbeperking gesport kan worden. We zullen daarom vanaf maandag weer over gaan op zaaltrainingen en vooralsnog niet op het veld trainen. De komende week gaan we kijken wat er verder mogelijk is binnen de speelruimte die het kabinet ons biedt. Het spelen van onderlinge wedstrijden in de zaal ligt voor de hand, maar we kijken naar alternatief en opzet. Zodra we meer details hebben, informeren wij jullie nader.

Net als jullie, kijken we verwachtingsvol uit naar verdere versoepelingen en berichtgeving van de KNHB over de zaalcompetities. Laten we hopen dat hier snel positief nieuws kan worden gemeld.

Goed weekend & blijf gezond!

Met sportieve groet,

Het bestuur

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Bas Jansen, Leendert Maris, Marc Klooster, Lara van Dijk