Corona (Nieuws en regels) November

Aanpassingen in ons coronaprotocol

Nieuws afbeelding Vorig weekend hebben we ervaring opgedaan met de nieuwe coronaregels en ervaringen van andere clubs meegekregen. We hebben daarop besloten het coronaprotocol aan te passen (zie bijlage).

Belangrijkste wijziging is dat we het horecadeel van het clubhuis openstellen. Hier geldt dat een vaste zitplaats verplicht is (mag aan de bar zijn). Praktisch betekent dit dat als er geen zitplaats vrij is, je geen toegang hebt.

Met bestaand meubilair en extra biertafels kunnen naar verwachting 4 teams tegelijk zitten. Om ieder team na de wedstrijd de kans te geven nog even met elkaar wat te drinken, het dringende verzoek om, als je met je team in het clubhuis zit en er geen team meer bij kan, plaats te maken voor teams die van het veld komen.

Op deze manier willen we ruimte bieden om binnen toch een derde helft te houden. Dit kan alleen als we met elkaar de regels zo goed mogelijk volgen en voor elkaar ruimte maken. We rekenen op jullie medewerking.

Veel hockeyplezier!