Algemeen nieuws Juli

Koppeling MHC Woerden Facebook en MHC Woerden Instagram

Vandaag is er een koppeling gemaakt tussen het bestaande MHC Woerden Facebook- en het nieuwe, algemene MHC Woerden Instagramaccount.

Nadat Pascal Pijnacker jarenlang het MHCW Facebookaccount heeft beheerd – Pascal dank daarvoor! – nemen Margot Kuck en Marc Klooster het stokje nu over.

Wat gaat er veranderen?

Nieuw is het algemene MHC Woerden Instagram-account, dat dus gekoppeld wordt aan het Facebookaccount. Het is de bedoeling dat er clubberichten, teamnieuws, wedstrijdverslagjes, foto’s en (korte) filmpjes (AVG-proof!), kortom, nieuwtjes en weetjes over van alles wat er te doen is op en rond de club geplaatst gaan worden.

Het account is voor én door jullie: input is van harte welkom! We zijn te bereiken via [email protected]

Voor nu succes met de laatste trainingen en wedstrijden, en een fijne vakantie! ☀️

Marc Klooster

Margot Kuck