Algemeen nieuws Juli

ALV van 1 juli gemist?

Een Algemene Leden Vergadering (ALV), dat klinkt misschien niet zo spectaculair. Maar wat was het goed en gezellig om een aantal van onze leden weer live te zien in ons clubhuis! Graag geven we als bestuur een korte terugkoppeling over wat er is besproken & besloten.

Dank aan alle vrijwilligers …. Ook vrijwilligers gezocht
Onze allergrootste dank gaat uit naar de vele vrijwilligers die zich iedere week – ook het afgelopen corona-seizoen - weer inzetten voor onze mooie hockeyclub! Zowel achter de schermen als op de velden wordt zo veel goed werk verzet. Dat realiseren we ons niet altijd, omdat het lijkt alsof alles vanzelf gaat. Zonder jullie enthousiasme, betrokkenheid, tijd en inspanning kan onze hockeyclub niet bestaan. Dank jullie wel!

Toch is er ook een nadrukkelijke oproep voor meer vrijwilligers. Er is zo veel te doen: van barcoach, dienstenplanner, klusteam, groenteam, penningmeester, contributie administratie, scheidsrechter, voorzitter accommodatiecommissie, sponsorcommissie, organisator Grote Club Actie, lijn coördinator in de Technische Commissie tot aan bestuurslid.

Draag je MHC Woerden een warm hart toe? Meld je aan als vrijwilliger! We hebben altijd wel een klus of taak die bij je past. Stuur een mailtje naar [email protected] en we zorgen dat je wegwijs gemaakt wordt door iemand met ervaring.

Nieuw bestuur
Ons huidige bestuur is een enthousiast team, met gezamenlijk vele jaren ervaring. Toch is het tijd voor nieuwe bestuursleden om ‘het stokje’ over te nemen. Een nieuwe wind, nieuwe energie, nieuwe mogelijkheden met nieuwe mensen. Dat is goed voor MHC Woerden en daar gaat het om.

Alle functies in het bestuur zijn op korte of wat langere termijn beschikbaar. Wil je eens vrijblijvend meekijken? Je bent van harte welkom bij een bestuursvergadering of voor een persoonlijk gesprek. We vertellen je graag meer over de verschillende bestuursfuncties. Onze brievenbus wacht op jullie reacties via [email protected]

Contributie seizoen 2021 – 2022
Namens het bestuur is de begroting voor het komende seizoen gepresenteerd. Tijdens de ALV is er gestemd over de voorgestelde contributieverhoging met gemiddeld 2,2%. Nadat hierover goede en kritische vragen zijn gesteld en beantwoord, is ingestemd met deze contributieverhoging. De nieuwe contributiebedragen vind je binnenkort op de site.

Bij deze contributieverhoging is de afspraak gemaakt dat als bij de volgende ALV (in het vierde kwartaal 2021) blijkt dat er een positief resultaat behaald is, dan zal bekeken worden hoe (een deel van) dit positieve resultaat aangewend kan worden voor de 27-plussers. Deze 27-plussers (en hun jongere teamgenoten) hebben immers vanaf maart 2020 door corona echt heel weinig kunnen hockeyen.

Verslag ALV
Uiteraard is er nog meer besproken, gevraagd en toegelicht tijdens de ALV. Er wordt dan ook een verslag gemaakt, wat je later aantreft op de site (achter de inlog via ‘mijn MHCW’).

Voor nu: een goede zomerperiode gewenst & graag tot het volgende seizoen weer op het veld, langs de lijn en in ons clubhuis!

Met sportieve groet,
Het bestuur,

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Arjen Wildemans, Leendert Maris , Marc Klooster, Lara van Dijk