Corona (Nieuws en regels) Juni

Corona-richtlijnen MHC Woerden vanaf 26 juni 2021

Vanaf 26 juni vervallen veel beperkende maatregelen. Er is echter een aantal richtlijnen dat van kracht blijft. Ons coronaprotocol (zie bijlage) is aangepast op deze richtlijnen conform de laatst gepubliceerde protocollen van het RIVM, het NOC*NSF en de KNHB.

Hoofdregel blijft het houden van 1,5 m afstand. Waar dat niet kan, is een mondkapje verplicht. In het kort de belangrijkste aanvullende richtlijnen:

1. Gezondheidscheck en registratie blijven verplicht!
    • Spelers melden zich bij hun wedstrijd en training via de MHCW-app
    • Coaches, managers, trainers en bezoekers van 13 of ouder registreren zich via de Bezoekersregistratie op de website of in de app of bij het opkomen van het terrein via een QR-code
  1. Bij het vervoeren van personen uit meerdere huishoudens in dezelfde auto dragen personen vanaf 13 jaar een mondkapje.
  2. Publiek mag aanwezig zijn bij trainingen of wedstrijden, maar bewaart 1,5 afstand tot anderen (tenzij uit hetzelfde huishouden)
  3. Het clubhuis en de bar zijn geopend. Consumpties worden aan tafel zittend genuttigd (clubhuis of terras) of ‘to go’ bij de velden (niet op het terras!).

Coronaverantwoordelijken zien komend weekend weer toe op de naleving van genoemde richtlijnen. Wij rekenen op een ieders medewerking deze laatste wedstrijddag voor de jeugd voor de zomer op een verantwoorde en gezellige manier te laten verlopen.

Veel hockeyplezier!