Algemeen nieuws Juni

1 juli 2021: Algemene Leden Vergadering

1 juli 2021: Algemene Leden Vergadering

Het bestuur nodigt iedereen van harte uit voor de Algemene Leden Vergadering (ALV) op donderdagavond 1 juli 2021, aanvang 20.00 uur.

Locatie: Clubhuis MHC Woerden

UPDATE 25-6: Concept begroting ook beschikbaar! Ga naar "Mijn MHCW”, inloggen, club, documenten, ALV-Agenda.

Aanmelden

In verband met de geldende corona maatregelen, is het nodig dat je je vooraf aanmeldt als je naar de ALV wilt komen in het clubhuis. Op die manier kunnen we zorgen dat ook de 1½ meter afstand gewaarborgd blijft.

Je kan je aanmelden per e-mail via [email protected].

Bij aanmelding graag vermelden:
-Volledige naam
- Ben je zelf (ere)lid: ja / nee (dit ivm stemgerechtigheid)
- Stem je namens iemand anders? Zo ja, namens wie?

Aanmelden kan tot uiterlijk woensdag 30 juni 2021, 22.00 uur.

N.B. Mocht het aantal aanmelding dusdanig zijn dat het niet mogelijk is om de 1½ meter afstand te waarborgen, dan zal de ALV digitaal via MS Teams gehouden worden. Mocht hiertoe besloten worden, dan laten we dit zo snel mogelijk weten. Je zal dan – uiterlijk donderdag 1 juli om 18.00 uur - een deelname-link ontvangen per e-mail voor toegang tot de digitale ALV.

ALV-stukken
De agenda en de notulen van de laatste ALV vind je achter je inlog-gegevens op de site. Ga naar "Mijn MHCW”, inloggen, club, documenten, agenda ALV en notulen ALV. De concept begroting is daar ook geplaatst.

Tijdens deze ALV worden diverse zaken toegelicht (zoals o,a. accommodatie, technische commissie, wedstrijdzaken) en vooruit gekeken naar het komende seizoen.

Stemmen
Tijdens deze ALV zal er gestemd worden om de begroting voor het komende hockeyseizoen 2021 - 2022 vast te stellen én daarmee ook de contributie.

Vragen?
Heb je op voorhand (inhoudelijke) vragen? Heel goed!
Wij ontvangen deze graag schriftelijk via de e-mail aan [email protected], uiterlijk woensdag 30 juni 2021, 22.00 uur.

Graag tot ziens op de ALV!

Met sportieve en gezonde groet,
Het bestuur van MHC Woerden

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Arjen Wildemans, Leendert Maris, Marc Klooster, Lara van Dijk