Algemeen nieuws Januari

ABN AMRO webinar voor onze leden: DE INHAALSLAG

Helaas is het de komende tijd nog steeds niet mogelijk om op het veld te staan voor sommige  maar met het hockey op een laag pitje krijg je komende weken een extra dosis inspiratie én motivatie gewoon vanaf thuis!

Het is namelijk weer tijd voor DE INHAALSLAG. Het programma van de ABN AMRO waarin onze sponsor vrouwen een podium wil geven om zichzelf NOG beter te ontwikkelen.

Met veel succes en enthousiasme hebben afgelopen jaar de eerste Webinars plaatsgevonden. Het is NU juist tijd om door te pakken. Met zelfs nog een vrouwelijke power spreker erbij hopen wij dat het dit jaar nog meer een succes gaat worden.

Pak dus nu je kans en schrijf je in via deze link: https://www.acupofambition.nl/abnamro

Komende webinars:

Zondag 7 februari 2021 om 17:00 uur - Lynn Quanjel 'Jij bent je eigen merk, ook op social media'

Zondag 14 februari 2021 om 17:00 uur - Cathelijne Blok 'Maak je eigen verhaal visueel'

Dinsdag 16 februari 2021 om 20:00 uur - Ginger de Weert 'Zo speel jij je eigen spel'

Dinsdag 23 februari 2021 om 20:00 uur - Merel van der Wouden 'Onderhandel en krijg wat je wilt'

Dinsdag 12 maart 2021 om 20:00 uur - Shenin Lebrun 'Just do it, en maak je grote dromen waar'

Net zoals vorige keer geldt hierbij dat iedereen zich binnen de club mag inschrijven. Zowel jong/oud/speler/speelster. Het maakt dus niet uit als je geen vrouw bent. De bewustwording begint immers bij iedereen!