Algemeen nieuws Oktober

Update Coronavirus van invloed op hockeysport

Tijdens de persconferentie van 27 oktober heeft de overheid geen aanscherping of versoepeling van de maatregelen afgekondigd. De maatregelen van 13 oktober blijven daarmee onverkort van kracht. Om ervoor te zorgen dat we met elkaar kunnen blijven sporten, vragen wij iedereen kennis te nemen van de onderstaande maatregelen en deze na te leven, zodat we er gezamenlijk zorg voor dragen dat we competitie kunnen blijven spelen op een veilige en verantwoorde manier.

De belangrijkste maatregelen m.b.t. de toegang en het gebruik van ons hockeycomplex zijn:

Iedereen die deelneemt aan een hockeyactiviteit op MHC Woerden dient zich aanwezig te hebben gemeld via de MHCW-app. Aanwezig melden betekent tevens dat je klachten- en koortsvrij bent en de afgelopen zeven dagen niet met een coronapatiĆ«nt in aanraking bent geweest.

1. Alleen spelers en mensen met een functie (trainers, coaches, managers & scheidsrechters e.d.) zijn welkom op ons hockeyterrein. Publiek (dus ook kijkende ouders) is niet toegestaan.
  2. Iedereen verlaat direct na afloop van de training of onderlinge wedstrijd direct het hockeyterrein.
  3. Onze kleedkamers zijn gesloten. Kom omgekleed naar de onze club en douch na afloop thuis.
  4. Vul bidons thuis. Mogelijkheid om bidons te vullen zijn zeer beperkt.
  5. Het clubhuis is gesloten; toiletten, ijs voor koeling, EHBO-koffer en AED zijn wel bereikbaar.

Uiteraard blijft de basisregel: houd je aan alle adviezen van de rijksoverheid!

• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten).
  • Vermijd drukte.
  • Was vaak je handen.

Houd je ook aan de regels met betrekking tot thuisblijven c.q. in quarantaine gaan wanneer je dit gevraagd wordt of wanneer je klachten hebt.

Ons volledig Corona-protocol vind je in de bijlage hieronder