Corona (Nieuws en regels) Augustus

Registratieplicht voor iedereen vanaf 13 jaar

Het aantal besmettingen met het corona-virus loopt op en dus zijn verscherpte maatregelen afgekondigd.  Om ervoor te zorgen dat we met elkaar kunnen blijven sporten, vragen wij iedereen kennis te nemen van de onderstaande maatregelen en deze na te leven, zodat we er gezamenlijk zorg voor dragen dat we competitie kunnen blijven spelen op een veilige en verantwoorde manier. Onze sportkantine wordt gezien als horecagelegenheid en zijn bijbehorende maatregelen van kracht.

De belangrijkste maatregelen m.b.t. het toegang en gebruik van ons hockeycomplex zijn:

Alle bezoekers van ons complex zijn verplicht de gezondheidscheck te doen en zich te registreren

Dat kan via mhcwoerden.nl/registratie of QR-code (zie bijgesloten flyer).

1. Onze kleedkamers zijn gesloten. Kom omgekleed naar de onze club en douch na afloop thuis.
  2. Vul bidons thuis. Mogelijkheid om bidons te vullen zijn zeer beperkt.
  3. Desinfecteer voor, na en eventueel tijdens de training of wedstrijd strafcornermaskers. Gebruik de speciaal hiervoor ingerichte wasplek voor strafcornermaskers.
  4. Het bargedeelte van het clubhuis is open en er zijn aparte bestel- betaal- en afhaalpunten. Bundel daarom de bestellingenzoveel mogelijk per team. Verder wordt er gewerkt met reserveren en placeren.

Uiteraard blijft de basisregel: houd je aan alle adviezen van de rijksoverheid!

• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten).
  • Vermijd drukte.
  • Was vaak je handen.

Houd je ook aan de regels met betrekking tot thuisblijven c.q. in quarantaine gaan wanneer je dit gevraagd wordt of wanneer je klachten hebt.

Ons volledig Corona-protocol vind je hier of klik op de bijlage hieronder