Algemeen nieuws Juni

Sportways hockeykamp met Terrance Pieters op MHC Woerden!

Nieuws afbeelding Wil jij trainen met Terrance?
Ken jij Terrance Pieters? Deze tophockeyer komt naar het dagkamp bij ons op de club, om jou alle ins en outs van het hockey te leren. Vraag hem alles over zijn sportmentaliteit, geef hem een panna die hij nooit meer vergeet en leer zijn allerbeste hockeymoves. Ken je Terrance nog niet? Kom naar het dagkamp en leer hem kennen!

Terrance komt elke week in actie voor Kampong Heren 1 en hij speelt ook in het Nederlandse elftal. Deze handige aanvaller dribbelt vliegensvlug het veld over, om vervolgens een snoeiharde backhand op de goal los te laten.

Terrance komt naar het dagkamp van 20 t/m 22 juli. Ben jij tussen de 5 en de 13 jaar oud? Meld je dan snel aan via https://nl.sportways.com/nl/locations/woerden?utm_source=digipakket&utm_medium=club&utm_campaign=Woerden

Te gek nieuws: we mogen weer lunchen op de club! Dat betekent dat iedereen die de hele dag naar het kamp komt, tussen de middag zijn buik rond kan eten met boterhammen met kaas, worst of chocoladepasta. Naast de lunchpauze is er 's ochtends en 's middags een limonadebreak inclusief gezonde snack. Zo heb jij altijd genoeg energie om lekker te trainen!