Algemeen nieuws Mei

Update: zonder corona vrijwilligers geen trainingen mogelijk

Wat heerlijk dat nu iedereen weer kan trainen, ook de senioren! Ook al is het wel anders dan voorheen, toch is het fijn dat er weer gehockeyd kan worden. Uiteraard met inachtneming van alle corona maatregelen (zie ons corona protocol + de praktische uitleg: van wie verwachten we wat).

Het corona protocol is goed gekeurd door de gemeente en daar wordt ook op gehandhaafd. De "corona vrijwilligers” zijn dus noodzakelijk. We zijn dan ook heel blij dat er al veel vrijwilligers zich hebben aangemeld en zich wekelijks inzetten. Zonder jullie hulp en toezicht is het niet mogelijk om de trainingen door te laten gaan. Hartelijk dank aan jullie!

Maar we zoeken nog wel enkele vrijwilligers voor de volgende corona shifts:

·Alle dinsdagen vanaf 2 juni 16.00 – 19.00 uur (2 vrijwilligers)

Om je aan te melden, kan je een mailtje sturen naar: [email protected]. We kunnen je hulp heel goed gebruiken!