Algemeen nieuws Oktober

Een eigen MHC Woerden blaashal voor meer hockey plezier!

Onze eigen blaashal is binnenkort werkelijkheid! De opening van onze AT The Office Dome (zo gaat de blaashal heten) staat gepland op zaterdag 30 november 2019. De realisatie van de blaashal is veel werk: allereerst kost een blaashal veel geld, daarnaast zijn er vele vrijwilligers nodig voor zowel ‘werk achter de schermen’ als fysieke handen bij de voorbereidingen om de blaashal neer te zetten. Het doel is natuurlijk het vergroten van het hockeyplezier op ons eigen terrein en in ons eigen clubhuis!

In dit nieuwsbericht vragen we jullie aandacht voor verschillende aspecten en doen we een beroep op jullie hulp.

Obligatielening
Zoals gezegd vergt een eigen blaashal een behoorlijke investering. In de ALV is – met jullie instemming – een sluitende begroting gepresenteerd. Het financiële plaatje kan echter nog positiever uitpakken als we meer geld kunnen lenen bij onze leden (in plaats van bij de ABN AMRO Bank). Daarom vragen we jullie om nog eens te kijken naar het obligatieplan van & voor onze club op https://mijn.obligatieplan.nl/mhcwoerden. Je kunt meedoen met een obligatie van € 500,- of van € 1.000,- per stuk.

Vele vrijwilligers nodig
In de herfstvakantie worden – met de hulp van diverse vrijwilligers - door Poly-Ned (de leverancier van de blaashal) voorbereidende werkzaamheden getroffen: er zijn tegels verwijderd, waar vervolgens de gaten worden geboord om de ankers in de grond te zekeren. Daarna worden zaterdag 26 oktober de tegels weer teruggeplaatst.

Maar…. er is de komende tijd nog meer werk te verrichten, waarbij we weer vrijwilligers nodig hebben. Graag horen we wie mee kan helpen op de volgende momenten:

Tijdstip

Wat te doen?

Donderdag 21 november 2019

07.00 – 16.00 uur

Voorbereidende werkzaamheden om de blaashal op te zetten

Vrijdag 22 november 2019

15.00 – 16.00 uur

Voorbereidende werkzaamheden om de blaashal op te zetten

Vrijdag 22 november 2019

16.00 – 21.00 uur

(inclusief eten)

40 !!!

Echt opzetten van de blaashal

Maandag 25 november 2019

07.00 – 16.00 uur

Afrondende werkzaamheden

Dinsdag 26 november 2019

15.00 – 17.00 uur

1 à 2

Vloer materialen uitladen

GEANNULEERD:
Dinsdag 26 november 2019

17.00 – 22.30 uur

15 (max. 20)

Installeren modulaire zaalhockey sportvloer

NIEUWE DATUM:
Vrijdag 29 november 2019
10.00 - 15.00 uur 10 Installeren modulaire zaakhockey sportvloer

Vele handen maken licht werk. Dus: graag horen we jullie aanmeldingen om mee te helpen bij de realisatie van onze AT The Office Dome! Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar: [email protected]

Extra barcoaches nodig voor de winterperiode
In de winterperiode / zaalhockey-periode is onze club dus straks gewoon open. Dat betekent wel dat we ook extra barcoaches nodig hebben om te zorgen dat iedereen een lekker kopje koffie of thee kan halen (en daarmee bijdraagt aan inkomsten voor de club).

Als barcoach ben je in een tijdsbestek van 4½ uur degene die de zaken rondom de bar coördineert, uitleg geeft aan de andere mensen met bardienst en natuurlijk ook zelf meewerkt. Als barcoach wordt je vrijgesteld van bar-, zaal- en rijdiensten en ook vrijgesteld van betaling van de non-vrijwilligersbijdrage.

Heb je interesse of misschien nog wat vragen? Neem contact op met Linda Mulder via [email protected]

Opening AT The Office Dome: 30 november 2019
Na al het harde werken is de AT The Office Dome op 30 november 2019 gereed om officieel geopend te worden. We vinden het leuk als bij deze feestelijke gelegenheid zo veel mogelijk mensen aanwezig zijn. Om 10.00 uur vindt de officiële opening plaats. Noteer dit alvast in je agenda en kom met eigen ogen onze blaashal bekijken en ervaren.

Met sportieve groet,

De blaashal commissie & het bestuur