Arbitrage Oktober

Uitslag 1ste spelregelexamen

Dinsdagavond 8 oktober was de eerste ronde van het spelregelexamen. Een spannend moment, zeker na de ervaringen en uitkomsten van de spelregelexamens vorig seizoen.

Van de 53 verplichte deelnemers zijn er uiteindelijk 9 niet opgekomen en slechts 1 van hen heeft voldoende voortgang in de online leeromgeving behaald. Dat zijn teleurstellende cijfers.

Maar er is ook goed nieuws. Van de 47 deelnemers, waaronder 3 vrijwillige deelnemers, zijn er 30 geslaagd. Alle geslaagden van harte gefeliciteerd!

Natuurlijk is het jammer dat het 17 deelnemers niet is gelukt. Toch is ook daar goed nieuws te melden. Het gemiddeld aantal fouten ligt beduidend lager, dan vorig seizoen. Toen was een foutenaantal van 16 tot 22 veel voorkomend en nu is er niet slechter gescoord dan 13 fouten. Dat sterkt ons in de gedachte dat een goede voorbereiding, via de leeromgeving en de oefenavond, werkt.

Deze ronde was speciaal bedoeld voor JA2, JB1, JB2, JB3, MB1, MB2, MA2, MA3, DJ1, D3 en een aantal vrijwilligers. Op dinsdag 15 oktober volgen MB3, MB4, MB5, MB6 en MA4. Wij wensen de deelnemers van de komende ronde veel succes!