Algemeen nieuws September

Bericht over Harriët Telkamp

Beste MHCW-ers,

Het stemt ons verdrietig dat we jullie moeten meedelen dat onze Harriët Telkamp, alias Juf, ernstig ziek is. Bij velen die haar altijd op de doordeweekse avonden of de zondag zagen, is dit al bekend. Echter is nu het moment gekomen dat we, na goed overleg met Harriët, laten weten dat zij niet meer zal terugkeren in haar functie binnen de club. Wat zullen we de bevlogenheid en het enthousiasme waarmee zij het clubhuis beheerde gaan missen. Voor alle betrokkenen, en natuurlijk in het bijzonder voor Harriët zelf, is dit een zwaar besluit. MHCW zit in haar hart en zij in dat van ons en dat blijft zo. We bedanken haar voor alles wat zij in de afgelopen acht jaar voor ons heeft betekend.

Indien je Harriët een kaartje zou willen sturen dan kan dat naar het volgende adres:

Weidebloemenlaan 134, 3448 HK  Woerden

Namens het bestuur,