Algemeen nieuws Juli

Overlijden Dennis van der Wind

Afgelopen week bereikte ons het verdrietige nieuws dat Dennis van der Wind, een oud-teamlid van HVA, na een langdurige en slopende ziekte is overleden.

Dennis was een kind van de club. Hij heeft de jeugd en de senioren van MHC geheel doorlopen en werd, toen het team werd opgericht, direct lid van HVA. Helaas heeft Dennis maar een paar jaar kunnen spelen in HVA. Wegens zijn ziekte was hij genoodzaakt om drie jaar geleden te stoppen.

Dennis is thuis bij zijn moeder, waar in kleine kring afscheid van hem wordt genomen.

Maandag 15 juli om 14.00 uur wordt het leven van Dennis herdacht in Het Baken, Beneluxbaan 3 te Woerden. Aansluitend wordt Dennis in besloten kring begraven, bij zijn vader, op de Algemene begraafplaats aan de Meeuwenlaan te Woerden.

Na de herdenking ben je welkom bij Restaurant De Markies, Van der Valk Boumanlaan 61 te Woerden, voor een informeel samenzijn. Na de begrafenis zal de familie zich daar vervoegen.

In plaats van bloemen had Dennis de wens een donatie te doen aan het KWF Kankerbestrijding.

Hiervoor staan de collectebussen klaar.

Correspondentieadres:

Familie van der Wind