Algemeen nieuws Mei

MD1, MC5 & MB1 zijn kampioen!!!

Wat was het soms heel spannend en wat is er volop strijd geleverd. Voor alle A- en B-teams zit de competitie erop en daarom een groot compliment voor de inzet en sportieve prestaties van het afgelopen seizoen. En natuurlijk zijn we trots op onze kampioenen.

Voor MC4 stond de uitwedstrijd tegen de koploper Rijnvliet MC3 op het programma. Rijnvliet MC3 bleek te sterk en werd met 2 – 0 verloren. Daarmee is helaas het kampioenschap onbereikbaar geworden.

Voor JD2 was de uitdaging een voorsprong te nemen op de nummer 2 in een rechtstreeks duel. Jammer genoeg lukte het niet van Geldermalsen JD1 te winnen. Gelukkig liggen er op 8 juni nog volop kansen alsnog kampioen te worden.

Onze MC5 was al officieus kampioen en heeft met er met de 1 - 4 winst op Naarden MC9 geen twijfel over laten bestaan: zij zijn de terechte kampioen!

MB1 stond voor de opgave om thuis van de nummer 1 Loenen MB1 te moeten winnen om het kampioenschap voor de neus van Loenen MB1 weg te kapen. Na een spannende en enerverende wedstrijd werd voor veel publiek met 3 -1 gewonnen en was hun kampioenschap een feit!

MD1 had nog minimaal 1 punt nodig om kampioen te worden. Uit tegen Nijkerk MD1 is deze klus met succes geklaard. Met de mooie 2- 6 overwinning hebben zij het kampioenschap veiliggesteld.

Speelsters, trainers, coaches en managers van MD1, MC5 en MB1 natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende kampioenschappen.

MB1 heeft haar kampioenschapstaart al ontvangen, MD1 en MC5 ontvangen deze samen met JC2 op 8 juni tijdens laatste thuiswedstrijd. Op 8 juni reiken we ook kampioenschapstaarten uit aan MC1 MD2, MD3 en JD3, die in de voor-, herfst- of zaalcompetitie kampioen zijn geworden.

En uiteraard hopen we dat JD2 lukt om op de laatste competitiedag het kampioenschap binnen te slepen, zodat we ook aan hen een taart mogen uitreiken.

We wensen alle C- en D-teams veel succes en plezier bij hun laatste competitiewedstrijden op 8 juni!