Ledenadministratie Mei

HERINNERING Opzegging lidmaatschap MHC Woerden seizoen 2019-2020

Beste leden van MHC Woerden,

Seizoen 2018-2019 is nog in volle gang. Achter de schermen zijn de collega’s van de TC (Technische Commissie) al bezig met de voorbereidingen voor seizoen 2019-2020.

Om goed inzicht te houden in het aantal leden per leeftijdscategorie en wie (van de wachtlijst) we een plek kunnen aanbieden voor komend seizoen, vragen wij om je medewerking.

Wanneer je al weet dat je volgend seizoen wilt stoppen met hockeyen (we vinden dit natuurlijk ontzettend jammer), wil je dit dan z.s.m. doorgeven. We weten dan "eerder” wie we mee kunnen nemen in de planning voor volgend seizoen. Ook kunnen we dan eventueel leden van de wachtlijst gaan laten meetrainen om alvast wat hockeyervaring op te doen!

Uiterlijk op 31 mei 2019 moet je opzegging via mail bij de ledenadministratie binnen zijn.

Statutair geldt 31 mei van het lopende verenigingsjaar als uiterste opzegdatum. Na die datum ben je reglementair lid voor het volgende seizoen en ben je opnieuw het volle contributiebedrag verschuldigd.

Om misverstanden te voorkomen, moeten opzeggingen schriftelijk (per mail) gestuurd worden naar [email protected] Let op dat je een bevestiging van je opzegging van de ledenadministratie ontvangt.

Eindexamenkandidaten opgelet: wanneer je alleen wilt opzeggen als je bent geslaagd voor je examen (de uitslag weet je natuurlijk nog niet), zeg dan toch tijdig op en leg even uit wat je plannen zijn. Mocht je onverhoopt niet slagen, dan kun je jezelf direct weer aanmelden zonder dat hier weer inschrijfkosten aan verbonden zijn.

Hartelijk dank voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

Ook namens de collega’s van de TC,

Ledenadministratie MHC Woerden