Algemeen nieuws Juni

LET OP! Geef voor 8 juni je maat van je nieuwe shirt door!

NOG NIET DE MAAT VOOR JE NIEUWE SHIRT DOORGEGEVEN? JE HEBT NOG 1 DAG OM DIT TE DOEN!!!

Nieuw kledingmerk voor MHC Woerden!

Met trots kunnen we melden dat Intersport ook de komende 6 jaar sponsor is van MHC Woerden. De fijne samenwerking is voor onze club van grote waarde, uiteraard niet in de laatste plaats omdat Intersport dé leverancier is van onze kleding.

Een belangrijk onderdeel van de vernieuwde afspraken is iets dat al onze leden raakt: de overstap naar het merk Indian Maharadja voor onze clubtenues! Een mooi merk, wat kwaliteit, meer draagcomfort en een snelle levertijd biedt. Door het nieuwe contract met Intersport is deze overstap mogelijk geworden.

Onze Groene Hart clubkleuren blijven uiteraard hetzelfde, het ontwerp heeft een frisse update gekregen.

Dit betekent dat alle leden met ingang van het nieuwe seizoen 2018/2019 in een nieuw shirt zullen spelen. Elk MHCW lid ontvangt bij inlevering van het oude shirt van Intersport Twinsport één gratis nieuw shirt!

Wat betekent dit concreet?

1. Ieder MHC Woerden lid die in het bezit is van het huidige clubshirt kan dit kosteloos inruilen voor het Indian Maharadja shirt in de winkel van Intersport.
  2. Deze ruil kan plaatsvinden in week 35 en 36 zodat de eerste competitiewedstrijden op zaterdag 8 en zondag 9 september 2018 in het nieuwe shirt gespeeld kunnen worden.
  3. Na 14 september 2018 mogen er geen wedstrijden in het Stag-shirt gespeeld worden!
  4. Leden zijn niet verplicht om een nieuw broekje of rokje aan te schaffen, maar kunnen wel gebruik maken van een aantrekkelijke pakketkorting. Deze korting geldt van 1 augustus t/m 9 september 2018

Om de ruil zo soepel mogelijk te laten verlopen en te zorgen voor de juiste voorraden shirts er zijn, willen we u vriendelijk verzoeken: zodra u een mail ontvangt met een enquête, deze direct te beantwoorden. (Uiterlijk vóór 8 juni!)

Belangrijk! Geef ook je maat door als je geen shirt hebt om te ruilen maar toch een shirt nodig hebt voor het volgende seizoen.

Vanaf 1 augustus zijn de pakketten verkrijgbaar bij Intersport Twinsport Superstore aan de Jaap Bijzerweg 3 in Woerden.

De pakketkorting ziet er als volgt uit:

• Broekje/Rokje senior + logokousen van € 47,99 voor € 34,99
  • Broekje/Rokje junior + logokousen van € 42,99 voor € 29,99

De reguliere winkelprijzen zijn:

• Wedstrijdshirt senior en junior € 39,99
  • Broekje/rokje senior € 34,99