Sponsoring Mei

En de winnaars zijn....

Nieuws afbeelding Wat een fantastisch geslaagde dag, het Volvo Hooftman Familietoernooi!
Tijdens een zonovergoten dag werd er op sportieve wijze door vele families en vrienden gestreden om de kaastroffee. Naast hockey, waren er diverse activiteiten, schmink, springkussen, sweeper. Verkoop armbandjes 'Friends4Owen' en verloting van een Volvo hockeytas met handtekening van Naomi van As waarvan de opbrengst naar Stichting Semmy gaat. Op de crossfittrainer van SportFysio Woerden en Goldcoast Fitness werd er een massage en 2 x 2 maanden gratis trainen gewonnen. Tot slot de wel bekende Familie Toernooi Loterij, met heel veel leuke prijzen. Martine Hooftman kwam speciaal langs om namens Hooftman de winnaars hun prijs te overhandigen en de hand te schudden. Het Team 'Woodstickies' met aanvoerder Olaf Ruitenberg hockeyde zich op sportieve wijze naar een eerste plek! Gefeliciteerd! Verder waren er prijzen voor, de pechvogels, het sportiefste team, het origineelst geklede team en uiteraard de mooiste taart.
Alle sponsors bedankt voor het mogelijk maken van deze dag!
Alle deelnemers en suporters bedankt voor jullie inzet, enthousiasme en deelname.
Veel dank aan alle vrijwilligers, maatschappelijke stagiaires, en alle mensen die achter de schermen heel hard hebben gewerkt om er weer een mooi toernooi van te maken. Tot volgend jaar!

De foto s van deze mooie dag zijn in ons fotoalbum op de site te zien.

Gerard van Bemmel

24-5-2018 @ 12:15:44 |Inderdaad een fantastische dag waar ook de vrijwilligers prima voorzien werden van hapjes en drankjes...perfect.

Frank van Bemmel

25-5-2018 @ 17:43:43 |Weer top geregeld, wat een mooie dag👍