Ledenadministratie April

Aanmelden Benjamins en Funkeyers!

Hallo jongens en meisjes,

Ben je 5 of 6 jaar voor 1 oktober 2018 (jarig tussen 1 oktober 2017 en 30 september 2018) dan begroeten we je graag als nieuw lid, vanaf seizoen 2018-2019 (dit start gelijk na de zomervakantie).

Je kunt dan starten met hockeyen bij MHCW bij Funkey hockey (voor de 5-jarigen) of bij de 1e jaars benjamins (voor de 6-jarigen). Onze trainers gaan je dan kennis laten maken met deze fantastischesport

De trainingen zijn op woensdagmiddag van 15.00-16.00 uur (Funkey) en van 15.00 tot 16.15 uur (1e jaars benjamins).

We houden de volgorde van inschrijfdatum aan voor plaatsing.

Alle nieuwe leden mogen natuurlijk kijken of hockey echt hun sport is, aan het begin van seizoen 2018-2019 mag je 3 keer komen (proef)trainen. (Proef)trainen kan alleen als je bent aangemeld bij [email protected]

Wil je komen (proef)trainen:

Stuur dan een mail naar [email protected]

We hebben  je naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer en mobiel nummer (in geval van nood) nodig. Je ontvangt een bevestiging van je inschrijving als proef-lid en medio juni 2018 krijg je een mail met alle belangrijke informatie die je als benjamin lid nodig hebt.