Algemeen nieuws Februari

JB1 zaalkampioen 2017/2018!

Afgelopen weekend stond voor verschillende teams het kampioenschap op het spel. Met in elk geval 1 team dat het kampioenschap heeft veiliggesteld.

JB1 heeft met winst op de directe concurrent Baarn JB1 en geholpen door Naarden JB1 het kampioenschap binnengesleept. Een mooi en welverdiend resultaat, waar we als club natuurlijk trots op zijn. Spelers, trainer/coach en manager van harte gefeliciteerd!

Helaas is het een aantal teams niet gelukt hun kansen op het kampioenschap te verzilveren. Ondanks de geleverde strijd moeten MB1, MB3, MC1 en MC5 het kampioenschap aan hun tegenstanders laten.

Daarnaast maakt een aantal teams komend weekend nog altijd kans op het kampioenschap:

• Voor MC3 zal de beslissing vallen in duel met haar directe concurrenten Rijnvliet MC2 en Nieuwegein MC4. Een ongelooflijk spannende climax van het zaalseizoen!
  • MD2 heeft het niet in eigen hand. Maar als zij haar wedstrijden wint en concurrent Hilversum MD2 punten laat liggen, dan is zij als nog kampioen.
  • Voor de MD5 is de kans uitermate klein. Haar grootste concurrent Nieuwgein MD4 moet beide komende wedstrijden verliezen en MD5 zal zelf beide wedstrijden moeten winnen om kampioen te worden.
  • JC1 strijdt in een rechtstreeks duel met Voordaan JB1 om het kampioenschap. Ook voor hen een thriller als slot van de competitie met hopelijk een feestelijke uitkomst.

Uiteraard wensen we alle teams die nog in actie komen succes en vooral veel plezier met de laatste wedstrijden van dit zaalseizoen!

Goed om te weten

Door de centrale afgelasting op 10 december zullen niet alle competities volledig gespeeld worden. In dergelijke competities wordt het kampioenschap bepaalt door het aantal punten te delen door het aantal gespeelde wedstrijden en als dat geen doorslag geeft, dan het aantal gewonnen wedstrijden gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden.

Helen de Mik

14-2-2018 @ 14:55:32 |Gefeliciteerd JB1🏆. Succes andere teams👍

Frank van Bemmel

14-2-2018 @ 17:56:21 |Gefeliciteerd JB1, super👊🏻

Otcar Weekhout

17-2-2018 @ 15:35:59 |Zeer trots op de jongens👍🏻! En vandaag ook nog JC1 kampioen geworden!