Algemeen nieuws Oktober

Zo ga je niet met andermans spullen om!

Zaterdagavond trof de barcoach in onze mannenkleedkamer een ravage aan. Natuurlijk heeft niemand zich gemeld en de verantwoordelijkheid voor de schade genomen.

Het mag duidelijk zijn, dat je niet op deze manier gebruikmaakt van andermans spullen!

We drukken iedereen verbonden aan MHC Woerden op het hart andermans eigendommen te respecteren en zorgvuldig te gebruiken. Dat geldt dus ook voor ons clubhuis, onze (trainings)materialen en dergelijke.

Zie je of vermoed je dat er spullen worden vernield, meld dit dan bij je trainer, coach, manager of bij de bar. Zo kunnen de verantwoordelijken worden aangesproken.

Ben je bij andere verenigingen te gast, gedraag je dan sportief en fatsoenlijk. Je bent naast lid ook ambassadeur van onze vereniging.

Wij vertrouwen op jullie medewerking.