Algemeen nieuws Oktober

Kampioenen van de Voorcompetitie

De voorbije speelrondes hebben al onze jeugdteams gestreden in de voorcompetitie. We hebben mooie wedstrijden en ook teleurstellingen gezien, maar bovenal veel inzet, sportiviteit en hockeyplezier.

Gisteren is een aantal teams kampioen geworden in de voorcompetitie. Daar zijn we als club natuurlijk trots op en feliciteren spelers, coaches, managers en trainers van JB1, JC2, MB3 en MD2 van harte met hun prachtige prestatie!

Ook MC3 maakt nog goede kans op het kampioenschap, dus hopelijk kunnen wij hen volgende week ook feliciteren.

Voor JB1 geeft hun 1steplaats toegang tot de playoffs om een plek in de Subtopklasse. Wij wensen hen veel succes komende zaterdag.

Tanya van Asten

8-10-2017 @ 17:39:52 |Gefeliciteerd! Kleine aanvulling: MC1 is tweede geworden én mag komende zaterdag ook een play-off wedstrijd spelen voor een plekje in de subtop!