FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Medisch  Aantal vragen: 17
 Nieuw Shirt  Aantal vragen: 9

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Nieuw Shirt
01. Vanaf wanneer heb je een wedstrijdtenue nodig?
Vanaf de F-jes (ook wel 2e jaars benjamin genoemd) worden er wedstrijden gespeeld. Dan is een tenue ECHT nodig. Alle leden hebben de mail ontvangen omdat de setprijzen nu echt aantrekkelijk zijn.

02. Wanneer kan ik mijn shirt omruilen voor een nieuw shirt?
De ruil kan plaatsvinden in week 35 en 36 2018. Je ontvangt hiervoor t.z.t. een uitnodiging per mail.
Leden zijn niet verplicht om een nieuw broekje of rokje aan te schaffen, maar kunnen wel gebruik maken van een aantrekkelijke pakketkorting. Deze korting geldt van 1 augustus t/m 9 september 2018.

03. Ik heb een shirt besteld maar ik wil toch graag een andere maat.
Als je de fout hebt gemaakt met invullen in de enquĂȘte, kun je dit voor 8 juni 2018 doorgeven aan [email protected]
Daarna kan dit in overleg dit alleen in overleg met het personeel van Intersport/Twinsport bij het omruilen van je shirt.

04. Wat is de normale prijs van een shirt?
De normale prijs van een shirt is € 39,99.

05. Als ik 6 shirts inlever krijg ik dan 6 nieuwe shirts?
Nee, per lid kan er 1 shirt worden omgeruild.

06. Hoe kom ik als nieuw lid aan een nieuw shirt?
Het nieuwe shirt is vanaf de omruildatum (vanaf week 35) leverbaar.
De prijs is € 39,99.

07. Ik ben keeper en wil ook een shirt bestellen. Kan dat?
Ja dat kan. Je ontvangt dit shirt gratis als je een "oud shirt" kan inleveren. Niets in te leveren dan betaal je € 39,99

08. Hoe vallen de nieuwe shirts qua maat?
De maatvoering van de nieuwe shirt is gelijk aan het huidige Stag shirt.

09. Kan ik ook al een volledig tenue bestellen.
Nee dit kan niet. Intersport heeft hier straks voldoende voorraad van. De kledingpakketten zijn vanaf 1 augustus (midden in de zomervakantie) leverbaar maar uiteraard ook nog te verkrijgen na de vakantie.