InInformatieavond Obligatieplan Blaashal

maandag 15 juli 2019   |   20:00 - 22:30   |   Clubhuis

Tijdens de ALV is met groot enthousiasme ingestemd met de aanschaf van een blaashal. Het bestuur is hier zeer tevreden mee. Er wordt naar gestreefd om de blaashal in november 2019 op te kunnen zetten.

De financiering

De participatie van onze leden bij dit plan is van wezenlijk belang. Voor de financiering van de blaashal is het verreweg het meest gunstig om via ledenleningen geld te lenen via het zogenaamde obligatieplan.

Op een eigen MHC Woerden site, www.obligatieplan.nl/mhcwoerden,  vindt u hierover alle informatie.

Informatieavond obligatieplan

Op maandagavond 15 juli om 20.00 uur en op donderdagavond 18 juli om 20.00 uur worden over dit obligatieplan  informatiebijeenkomsten gehouden in het clubhuis. We zijn ons bewust van het late tijdstip van de aankondiging. Maar uiteraard willen we de leden die nog vragen willen stellen de gelegenheid geven om dat te kunnen doen.

We rekenen op jullie massale opkomst en steun voor het realiseren van dit ambitieuze plan!

Met sportieve groet, Namens het bestuur,

Gerard Breukelman Voorzitter MHC Woerden