Spelregelexamen (online)

maandag 20 september 2021   |   20:30 - 21:30   |   Nieuwe clubhuis/keet

Op maandag 20 september om 20:30u vindt het eerste digitale spelregelexamen van dit seizoen voor MHC Woerden plaats.

Deelname aan dit spelregelexamen is verplicht voor alle jeugdleden van de A- en B-categorie en de Jong Senioren die niet eerder geslaagd zijn voor hun hockeyspelregelexamen. Betreffende leden zijn autiomatisch aangemeld.

Je bereidt je voor op het spelregelexamen via zelfstudie. Hiervoor heeft de KNHB het online KNHB College ontwikkeld. Deelnemers aan vorige examens kunnen gebruik maken van hun bestaande inloggegevens voor het online KNHB College. Nieuwe deelnemers ontvangen via de KNHB instructies om toegang te krijgen tot het online KNHB College.

Behoor je niet tot de verplichte deelnemers (coaches, ouders, liefhebbers), maar wil je wel graag je spelregelkennis ontwikkelen en toetsen? Meld je dan aan via [email protected].

Ook het spelregelexamen wordt online afgenomen. De link naar het spelregelexamen wordt uiterlijk één werkdag voor het toetsmoment verstuurd. Let op: er zit een tijdsslot op deze toets. De link is één uur beschikbaar, dus van 20:30u tot 21:30u. Zodra je bent ingelogd, heb je 40 minuten de tijd om de toets af te ronden.

Heb je een dyslexieverklaring? Stuur die dan samen met het verzoek om extra tijd naar [email protected].

Heb je nog vragen of heb je hulp nodig, mail dan naar [email protected].

Met sportieve groet,

De scheidsrechterscommissie