Jongste Jeugd April

Mini van de Week Heren I op 9 april 2017

Nieuws afbeelding Op zondag 9 april waren Laurens en Hugo de minis van de maand bij de wedstrijd tegen Pijnacker H1. Hugo en Laurens spelen in de 6E1, de zaterdag ervoor hebben ze tegen Voordaan E1 gespeeld en 12-1 gewonnen. Helemaal trots meldden ze zich voor de wedstrijd.

In de kleedkamer was er voor de wedstrijd harde muziek, veel grappen en hoog houden met de bal. De coach spreekt de jongens voor de wedstrijd flink toe, wij hebben veel nieuwe woorden geleerd ;>). Daarna gingen we warmlopen en toen de mannen een balbezit oefening gingen doen hebben wij op het veld de bal overgespeeld. Na handjes geven aan de tegenstander en scheidsrechters hebben wij langs de kant de heren aangemoedigd.

In de rust mochten we weer in de kleedkamer en de coach zei wat ze beter moesten doen, als ze niet naar voren of naar de zijkant kunnen passen dan moesten ze naar achteren passen.

De wedstrijd eindigde in 2-2 een late gelijkmaker van Pijnacker, jammer op basis van het spel in de tweede helft had Woerden wel mogen winnen. Na de wedstrijd hebben we een bal met handtekeningen gekregen en op de foto met het team.