Ledenadministratie Maart

Opzeggen Komend Seizoen MHCW

Beste leden van MHCW,

Seizoen 2016-2017 is nog in volle gang, achter de schermen zijn de collega’s van de TC (Technische Commissie) al bezig met de voorbereidingen voor seizoen 2017-2018.

Om goed inzicht te houden in het aantal leden per leeftijdscategorie; en wie (van de wachtlijst) we eventueel (voor sommige leeftijdscategorieën is deze helaas lang) een plek kunnen aanbieden voor komend seizoen; vragen wij om je medewerking.

Wanneer je (onverhoopt) al weet dat je volgend seizoen wilt stoppen met hockeyen (we vinden dit natuurlijk ontzettend jammer); wil je dit dan z.s.m. doorgeven. We weten dan "eerder” met wie van onze leden we volgend seizoen geen rekening hoeven te houden. Ook kunnen we dan evt. wachtlijst leden alvast gaan laten meetrainen om alvast wat hockeyervaring op te doen!

Statutair geldt 31 mei van het lopende verenigingsjaar als uiterste opzegdatum (voor dit seizoen dus 31 mei 2017). Na die datum ben je reglementair lid voor het volgende seizoen en ben je opnieuw het volle contributiebedrag verschuldigd.

Om misverstanden te voorkomen moeten opzeggingen schriftelijk (per mail op
[email protected]). Let op dat je een afmelding van de ledenadministratie ontvangt.

We zullen dan e.e.a. administratief in orde maken en je hiervan een bevestiging sturen. Je trainer(s) en coach(es) ontvangen hiervan ook een cc natuurlijk.

Eindexamenkandidaten opgelet:wanneer je alleen wilt opzeggen als je bent geslaagd voor je examen (de uitslag weet je natuurlijk nog niet). Zeg dan toch tijdig op en leg even uit wat je plannen zijn. Mocht je onverhoopt niet slagen kan je jezelf direct weer aanmelden zonder dat hier weer inschrijfkosten aan verbonden zijn.

Hartelijk dank voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

Ook namens de collega’s van de TC,

Ledenadministratie MHCW Woerden