Zaalhockey November

1e informatie zaalhockeywedstrijden en zaalhockeytrainingen

Vanaf zaterdag 3 december 2016 gaat de zaalcompetitie van start.

Dit jaar spelen voor het eerst onze 8-tallen ook zaalcompetitie, naast natuurlijk alle jeugd 11-tallen. D2, D3 en H3. Maar liefst 38 teams.

We hadden jullie graag al het trainingsschema voor in de zaal laten zien maar dit laat helaas nog even op zich wachten. De KNHB heeft aangegeven pas a.s. maandag met de speeldata van de verschillende teams door te komen.

Wij (als zaalhockeycie) MHCW moeten hierop wachten omdat we ons trainingsschema zo goed mogelijk willen aanpassen op de speeldata van de verschillende teams. We maken zo optimaal gebruik van de helaas schaars beschikbare zaalruimte. We proberen dezelfde trainingsdagen aan te houden als op het veld maar dit is helaas niet in alle gevallen mogelijk. Ook kunnen we vast melden dat niet alle teams elke week in de zaal kunnen trainen. Natuurlijk zullen wij de uren zo eerlijk mogelijk gaan verdelen.

We hebben op bijna alle zondagen in de zaalcompetitie de Kroon in Harmelen kunnen reserveren. We gaan hier onderlinge oefenwedstrijden regelen. Dit is echt superfijn voor de teams om wedstrijdritme op te bouwen.

We gaan dit overigens bewust als oefenwedstrijden in Lisa zetten dan kunnen de coaches hier ook makkelijk taken als b.v. rijden aan koppelen want hoe komen de teams anders in Harmelen J

Check de bijlage voor: Speeldagen (inclusief wedstrijdinfo) en poule-indelingen.

We proberen het trainingsschema voor de zaal z.s.m. online te hebben (het streven is i.i.g. eind volgende week).

Herinnering voor iedereen die het even vergeten is…

Benodigdheden in de zaal:

·        Een bitje

·        Een zaalhockeystick

·        Gymschoenen met een niet afgevende zool

·        Handschoentje met lange vingers (is niet verplicht maar wel heel handig en het beschermt je hand tegen blessures)

Zaalhockeycommissie MHCW Woerden